poniedziałek, 19 listopada 2012

Miłego wtorku zaglądającym

 
Posted by Picasa

26 komentarzy:

  1. Bardzo mądre to przysłowie, już kiedyś o tym pisałam. Nawet jak smutki zagoszczą, to tylko na chwilę. Każdy tak ma przecież. Ale szybko przegonic, stanąc na nogi. Całuski ślę, Uleczko :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy przecież ma jakieś swoje troski i ciężar który go gniecie. Aniu wyślę ci maila

    OdpowiedzUsuń
  3. I wzajemnie Uleczko:)))Przysłowie bardzo ciekawe...muszę to przemyśleć, bo chyba jestem właśnie taką osobą, która pozwala zagnieżdżać się kłopotom na swojej głowie. Życzę Ci dużo zdrówka i pogodnych myśli:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. To nie daj się Irenko. Wiesz bez kłopotów to dopiero po tej drugiej stronie lustra. Ale czasem warto z siebie problemy wyrzucić. A starzy chorzy rodzice to duży problem. Różnie sobie z tym radzimy. Całe życie miałam kłopoty czasem krótka pauza i na nowo. Tak już jest. Przytulam i uściski serdeczne-;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj
    Piękne, mądre porzekadło. Oby tylko tak łatwo przyswajalne każdego dnia, dla każdego z nas...
    Pozdrawiam cieplutko Uluniu na spokojny tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam takie w malutkiej rameczce bardzo mądre też chińskie, przywiezione kiedyś z dawnej NRD po niemiecku. W tłumaczeniu to tak;Ciesz się ze swojego życia bo już jest później niż ci się wydaje. Widziałam to na wystawie, i przeszłam ,ale utkwiło mi to w mojej głowie, i na drugi dzień poszłam i to sobie kupiłam . Pozdrawiam cieplutko Bożenko-;))

      Usuń
  6. Dziękuję i nawzajem miłego poniedziałku i całego tygodnia życzę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przysłowia chińskie, zawsze dla mnie mądrymi były. Ponieważ już wieczór, życzę miłej nocki.
    Buźka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak JaGa, masz rację z tymi chińczykami. Przysłowia to oni mądre mają. Wzajemnie dobranoc, i uściski serdeczne

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze że porownali je do ptaków ,siądą i odlecą ,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach Bogusiu ty zawsze masz takie zdrowe podejście do tematu he he. Pozdrawiam cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo wiesz ta praktyka w odganianiu problemów i zmartwień uczyniła ze mnie mistrza:):):):)wiem ze kazdy kłopot minie i zanim sie zacznie ja już wiem że go nie będzie :):) pozdrawiam

      Usuń
    2. Czyli również zdrowe podejście do problemów życiowych. Pozadrościć tylko, bo tego nie każdy potrafi. Ale ja też nie mam w zwyczaju zamartwiać się. Szybko szukam jakieś rozwiązanie. Pozdrawiam wzajemnie

      Usuń
  11. Przysłowia chińskie słyną z mądrości Uleczko. To szczególnie. Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre warto nawet w ramkę oprawić i powiesić na widoku.Serdeczności wzajemne

      Usuń
  12. Masz racje przyslowia to mądrość narodów ale dzisiaj młodzi nie chcą żadnych rad i nie uczą się ani na błędach cudzych ani na swoich. Piekna pogoda dzisiaj u mnie prawie wiosna. Więc słonecznie was pozdrawiam- axis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogoda jak na listopad bardzo łagodna. Dla mnie może jeszcze długo tak być. Pozdrawiam Axis

      Usuń
  13. A ja bardzo lubie takie chinskie przyslowie - Nie kłóć się z głupim, bo postronni nie zauważą różnicy.:)
    "Jeśli chcesz być szczęśliwy przez chwilę - napij się wina, jeśli chcesz być szczęśliwy przez rok - ożeń się, jeśli chcesz być szczęśliwy przez całe życie - zostań ogrodnikiem. "
    Pozdrawiam - Kormoran

    OdpowiedzUsuń
  14. Ogrodnik piękny zawód ale nie dla każdego, bo wcale nie taki lekki.Szczęśliwe małżeństwa bywają nawet co niektóre po długich latach . W mojej rodzinie takie były.A to z tą kłótnią to ma rację-;))

    OdpowiedzUsuń
  15. piekne i prawdziwe slowa ;-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja kieruję się zasadą chińską w życiu - Podróż o długości tysiąca mil rozpoczyna się od pojedynczego kroku.
    Przecież to odpowiednik naszego przysłowia -Nie od razu Krakow zbudowano. Jednak tak czy siak wszystko zaczyna się od pierwszego kroku. Pozdrawiam-obserwator

    OdpowiedzUsuń
  17. Czasem , masz rację Obserwatorze,trzeba właśnie zrobić ten pierwszy krok. Mądre przysłowie. Wzajemnie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mądre przysłowie. Czasami zamartwiamy się zmartwieniami, które są tylko w naszej głowie, a nie rzeczywistymi, czasami martwimy się za bardzo i przysparzamy sobie niepotrzebnego stresu... Ale żeby tak ciągle o tym pamiętać i nie dawać się zmartwieniom... Uściski, przepis niżej wypróbuję:) Ella

    OdpowiedzUsuń
  19. Są w życiu takie sytuacje w których nie ma możliwości uciec od zmartwień. Często są to ciężkie zachorowania nam najbliższych osób, w których rokowanie na uzdrowienie graniczy z cudem a u sędziwych rodziców już i na cud liczyć się nie da. Ale większość tych innych zmartwień rzeczywiście powinno się nie pozwalać w sobie się zagnieździć jak mówi to mądre przysłowie.U nas w biedronce można już kupić wołowe pokrojone w kostkę, ja też przepis wypróbuję Ella. Uściski wzajemne

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga