piątek, 24 sierpnia 2012

Powtórka z onetowego mojego podwórka







Jest dobrze, wcale nie jest tak żle, 
ale my wciąż czegoś lepszego szukamy. 
Pragniemy lepszego dnia, życia, siebie, 
nie zadowalając się tym co już mamy. 
A mamy przecież tak wiele, 
lecz tego nie doceniamy. 
Sięgając po skrawek nieba, 
zapominamy o tym co na ziemi kochamy. 
Niedobry dzień skupia naszą uwagę, 
a dobry nie zauważamy. 
Przyjaciela, który stoi koło nas, 
w poszukiwaniu innego odtrącamy. 
Zdrowie, cóż to takiego nadzwyczajnego? 
W drodze życia często je zawalamy. 
A jak choroba nas zaskoczy, 
to wtedy sobie o nim przypominamy. 
Żyjąc tak, życie przechodzi nam obok, 
plecami się do niego odwracamy. 
Chcemy inne, lepsze życie... 
nie wiedząc jak dobrze się mamy 


Dziś idę popracować do ogrodu. Mam tam u  mnie niemałe zaległości.  Dziś już chyba nie będzie tak duszno jak wczoraj.  

11 komentarzy:

  1. To prawda, Uleczko, że ciągle czegoś szukamy,za czymś gonimy, nie dostrzegając i nie ciesząc się tym co mamy.
    Dzisiaj dobry dzień na prace w ogrodzie, bo lekki wiaterek i powietrze jakby rzeźwiejsze. Ja chyba tez się pobawię kosiarką. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Azalia ja już wróciłam chwilkę temu. Teraz się zrobiło za gorąco jestem cala oblana potem. Idę pod zimny prysznic. Te mądrości powinno się w ramkę oprawić i powiesić sobie to gdzieś na widocznym miejscu. Mam się zresztą z czego nawet cieszyć po tych optymistycznych wieściach po wizycie wczoraj u Endokrynologa. Mam coraz lepsze wyniki badań, On się też cieszył że mu się udało tak dopasować leki do tej mojej japońskiej choroby.(Hasimoto)Idę pod prysznic. Pa!

      Usuń
  2. Ja też się cieszę, ze masz dobre wyniki. Czekam z kosiarką na tańszy prąd (od 13 tej do 15tej).
    U mnie mocne słońce, ale wieje silny wiatr.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiem co dziś w powietrzu jest chyba zmiana pogody. Jestem do niczego(-;

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozdrawiam Cię dosłownie w locie Uleczko i cieszę się, że masz dobre wyniki. Mam moich trzech muszkieterów na wakacjach to rozumiesz...Buziaki serdeczne- Adela

    OdpowiedzUsuń
  5. No to się trzymaj. jeden za wszystkich, wszyscy za jednego. Chyba takie hasło było tych dzielnych rycerzy. Buziol-;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bo człowiek czasem tak bardzo szuka wielkiego szczęścia, że omija to ,które na wyciągnięcie ręki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba zawsze tak było i także będzie Miśka. Pozdrawiam serdecznie-;))

      Usuń
  7. U nas dziś chłodno i deszczowo. Dobrze, że wczoraj walczyłam z chwastem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są syzyfowe prace, jedne usuwasz a następne już rosną. u nas także już deszczowo przez weekend będzie .Pozdrawiam Zgaga serdecznie-;)

      Usuń

    2. A co to jest Hasimoto? Witaj Uleczko:-). U mnie skwar od kilku dni i zamiast się cieszyć jestem w nie sosie. Nie zresztą tylko ja:-)). Buziaczki:-)

      Majka znalazłam Cię i wysłałam ci maila. Nie mam pojęcia co to za problemy masz w tym twoim sprzęcie tkwi najwidoczniej problem. (-;

      Usuń

Archiwum bloga