sobota, 28 lipca 2012

Przegapilam


Przegapiłam



Przegapiłam pierwszy raz w życiu że to urodziny mojej mamy 27 lipca.  Mama Martha Anna. Także Aniom nie założyłam tu moich corocznych życzeń. Oj niedobrze cosik ze mną ale też wina mojego komputera który coś ostatnio ciągle mi się wyłancza. Kochane moje Anny pozdrawiam Was wszystkie serdecznie i Wszystkim bez wyjątku życzę WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO z okazji Waszych imienin
Wszystkim zaglądającym miłego dnia
Tekst także na moich innych blogach ( Adresy w linkach z adresami obok)

10 komentarzy:

  1. Kurde! Dałam komentarz i nie ma go. Co u diabła się dzieje? Ja go nie widzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Majka komentarz jest i moja odpowiedź także ale na tym innym blogu. Przepraszam ale skopiowałam wszystko i na inne blogi puściłam by wszystkie Anny odebrały moje życzenia. Tylko widzę że na Onet mi się nie dostały. Muszę próbować jeszcze raz ale tam to normalka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej Uluś:-))Onet dawno poszedł w odstawkę do... blogi.pl. Zauważyłaś inną ikonkę w pasku na górze? Uluś, skopiuj sobie (jeśli od razu nie wejdzie) link o burzy. Zapierdyka blisko Ciebie:-))Buziol.

      Usuń
    2. No zapomniałam o linku.

      http://burze.dzis.net/?page=mapa&animacja=on

      Usuń
  3. Witaj
    Życie tak szybko umyka, że czasem nam coś umsknie z pamięci...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak Morgana. To widać po moich wnukach. Nawet nie wiem kiedy ,a starszy wnuk już nie długo studia kończy, a Mama już 11 lat nie żyje.Wzajemnie serdecznie Cie pozdrawiam-;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękną kobietą była Twoja Mama. A daty czasem ulatują nam, niestety. Za życzenia drugi raz dziękuję :) Całuski :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Młoda to i ładna. Ja ją niestety już inną zapamiętałam i jak patrzę do lustra moja twarz coraz bardziej jest podobna do tej zapamiętanej przeze mnie tej mojej Mamy.Zawsze pamiętam o Twoich imieninach Aniu, ale Onet jest okropny i na Twój blog jak i na mój z Onetu trudno coś wpisać, choć czasem bez skutku próbuję. Pozdrawiam serdecznie-;)

      Usuń
  6. Tego samego dnia urodziny Małża...

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego dobrego dla Małżonka życzę-;))

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga