czwartek, 26 lipca 2012

Jaka jestem psychotest- samochwała w kącie stała


Pogratulować - wzbudzasz sympatię! Ludzie przepadają za twoim towarzystwem,(nie wszyscy) bo myślą o tobie, jako o sympatyczny, sympatycznej osobie. Uważają, że jesteś bardzo sympatyczny / sympatyczna i każdy chciałby się uważać za twojego przyjaciela.(nie za bardzo jednak każdy) Nawet wobec tych których niezbyt lubisz nie wytwarzasz zbytniego dystansu.( zaczynam ostatnio jednak stwarzać) Rozumiesz ich wady i patrzysz na nie z pobłażaniem.(ja tak ,oni mniej  he he) Masz dar zjednywania sobie ludzi. Jesteś wciąż uśmiechnięty, umiesz zachować się w każdej sytuacji, a przede wszystkim kochasz życie i ludzi.(życie tak ludzi nie wszystkich) Nigdy nie lekceważysz problemów innych i dlatego bardzo często pytany jesteś o radę. Oczywiście nie jesteś pozbawiony wad, ale walczysz z nimi.( już nie walczę. Nawet je lubię hi hi) Nawet gdy w chwilach słabości kogoś obrazisz lub zachowasz się nieodpowiednio, po zastanowieniu i przemyśleniu sprawy potrafisz przyznać się do błędu i przeprosisz. Musisz jednak uważać na ludzi, którzy widząc twój pozytywny stosunek do bliźnich będą chcieli cię wykorzystać. Choć nie mieści ci się to w głowie, takich fałszywych osób jest bardzo wiele. Mimo wszystko bądź nadal tak samo bardzo sympatyczna / sympatyczny.
Jakoś spać nie potrafię i zabawiłam się w  test pt  jaka jestem (jakbym to dawno nie wiedziała hi hi)  Ale to z tym wykorzystywaniem to prawda. Ale jako że blondynka jestem , nie ma szans. Zawsze ktoś na tym skorzysta. 


10 komentarzy:

  1. Najważniejsze, że w kozi róg nie dasz się zapędzić Ula. Znasz to- Boże chroń mnie od przyjaciół, bo z wrogami sam sobie poradzę...hehe Trzymaj się- Adela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby człowiek to wszystko wie Adela ale i tak zawsze po szkodzie jest mądry. Ale tylko do następnego razu. Buziole

      Usuń
  2. Uleczko, ciesz się, że taka jesteś, tzn. nie dajesz się. Ja... już niczym się chwalić nie będę. Może kiedyś...? he he. Milutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak naprawdę to tylko psychozabawa Majka. W większości jednak zawsze na tą głupia wychodzę he he. Buziole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego na głupią? W każdej psychozabawie można dokopać się troszkę o sobie. Nie jesteś taka, Uluś... nu nu... Milutkiego dnia:-)

      Usuń
  4. A najważniejsze że "Masz dar zjednywania sobie ludzi. Jesteś wciąż uśmiechnięty, umiesz zachować się w każdej sytuacji, a przede wszystkim kochasz życie i ludzi." I tego się trzymaj Uleczko:) Ella

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Ella. Tak to prawda. Ja życie kocham i ludziom jestem zawsze życzliwa. Praktycznie nie mam w sobie coś takiego bym kogoś nienawidziła. Jak nie czuję sympatię to trzymam jedynie dystans. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo chwalebny wynik. A z tego, co tu piszesz, wynika, że prawdziwa to ocena! Pięknie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgaga dziękuję że mnie tak odbierasz. Zawsze to miło usłyszeć komplement. Pozdrawiam-;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj Uleczko, rzeczywiście miło sobie zrobić taki psychotest.

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga